Hari Menyeksi

bila birthday saya hanya tiga orang yang hadir, bila birthday caca (my BF) adalah kemajuan sikit...empat orang datang... alah! tapi bukan buat party besar-besaran pon..lepak-lepak jek... makan kek murah sambil minum air masak.

tapi bila birthday min (my BFF jugak) 10 orang yang datang secara langsungnya lah. 11 orang kalau tak langsung. sebab secara tiba-tiba jek tertambah lagi sorang iaitu boyfriend caca. mula-mula ingat hanya kita-kita jek la plus her boyfriend 5 orang. sekali jek boyfroend minah ni boleh pergi bawak kaum ramai-ramai.


yang sebenarnya, saya tak kenal pon siapa diorang ni. yang saya kenal tiga orang tu jek. amat (baju itam which is bf min), ajis( baju belang-belang) dan irfan( yang depan ni baju kelabu). kenal pon sebab member sekolah lah kan. yang lain tu ntah siapa aku tak tahu. layan  jek la. diorang ada bagi tahu nama. tapi aku tak ingat. haha! kalau dalam cerita house bunny bila dia nak ingat nama orang dia kena sebut macam suara pelik gitu. lupa pulak nak testing! haha!

the cake yang sedap. 

ok make a wish! actually birthday dia 14 may. bukan semalam. haha! dah sebulan benda baru kau nak heboh kan?!

aaa... tak tahu apa motif hello kitty tu. birfhday girl mintak hello kitty lain jap lagi dapat yang tu. sental jek la...

aku tahu kau kebuloq ipan. tak yah nak tunjuk sangat

ini bukan makan damai

urgghhh...lame sungguh gambar ini. tak perlu lah nak dipertontonkan

hot spot no.2! mari kita berjimba! dia tu nyanyi sedap. patutlah bersemangat dari dekat cafe lagi dah cakap nak nyanyi! "cop! aku nak nyanyi! aku nak nyanyi! ^__^ " wah!

jangan malu-malu. buatlah macam rumah sendiri. nak tidur sini pun tak apa

kenapa mereka sungguh annoying?? eleh...kau jeles sebab kau tak ada pakwe kan?!

eleh! siapa cakap?! inilah pakwe saya. tengok, siap edit lagi tau gambar saya dengan pakwe saya...(ini jek lah yang termampu)

dan inilah kami! perempuan cuma empat ketul. lelaki ada banyak. susah nak bagi-bagi ni

 semua kos telah dibiayai oleh amat. aku dalah keluar dalam lima hengget. untung pulak si budak  min ni ada pakwe kaya. tak kedukut pulak tu. haish! kena carik pakwe kaya nampaknya ni! masalahnya, pakwe kaya nak ke dekat kau?

eh? ^__^

*kenapa setiap gambar mesti nak ada keterangan bambar? kau ingat ni surat khabar ke?