What A Girl Want

tadi masa tengah bergebang-gebang kat dalam kelas masa cikgu masuk lambat, suddently terbukak cerita pasal my taste of guys besides of jenama sabun cuci mangkuk tandas yang nini jumpa dekat pasaraya. namanya sungguh.... sure semua orang pun tak nak tahu. ok. tak payah mantion brand tu. then, i came out with this idea! bukan idea nak bukak kilang sabun pencuci tandas dengan jenama sendiri tapi what a girl want in guys! i think every girls would want it! oooohhooo!!!

firs of all, im sure every girl will die for this!
i meant the more the better! siapa tak nak kan? but! not every girl is materialistic! mereka hanya akan menjadi materialistic hanya dengan lelaki yang mereka tidak cintai. wah! betul. trust me. mereka tak kan jadi pisau cukur kepada lelaki yang diorang sayang. so guys, take note of this.

then, a guy that have feature like this,
girls mana yang menolak? sure if dia tak nak, dia tak ada taste! oops~ dan lelaki yang ada six pact itu much more cooler! no! no! hotter~ tapi ada jugak perempuan yang suka guys yang skinny kan. tak suka yang though. so nasib baiklah untuk guys yang skinny. jangan risau. anda masih di hati! haha~

 seperti dia

and of course lah semua orang akan memandang rupa dahulu sebelum mengenal hati budi lah kata kan. kerana apa yang ada diluar itu yang kita nampak dan itu sebagai kayu pengukur instead of yang dalam poket... ada fakta yang mengatakan lihat breast perempuan selama sepuluh minit boleh panjangkan jangka hayat lelaki. itu adalah satu bentuk terapi. kalau perempuan nak panjangkan jangka hayat pulak, tengoklah lelaki yang sedap mata memandang selama sepuluh minit. ini adalah terapi untuk wanita. tapi make sure lelaki yang anda tengok tu boleh buat anda tenang...


1 minit
2 minit
3 minit
4 minit
5 minit
6 minit
7 minit
8 minit
9 minit
10 minit

sekarang korang semua perempuan-perempuan dah mengurangkan risiko sakit jantung sebanyak 15 peratus. tahniah! kalau nak kurangkan lagi pergilah cari gambar sendiri. aku tak larat nak tarok ramai-ramai nyah!

dan lelaki  botak itu hot bukan? sekarang ni tengah in gila lelaki tidak berambut itu hot! baru tengok paper haritu NST pasal "bald, the new phenomena." so, kita sebagai perempuan kena ambil tahu semua perkara ini. apa yang sedang hangat musim ini. bukan setakat kasut atau baju atau gelang atau make up sahaja ya. wah! dah macam dr. love! sedarlah wey kau pon tak ada bf pandai pulak nak nasihatkan orang!

tapi baguslah kan buat entry ni. sebelum bulan puasa ni, cuci-cucilah mata dulu. peringatan kepada kanak-kanak di bawah usia 13 tahun, bimbingan ibu bapa diperlukan.