Kami 6 Jahanam! oh yeah!!

seperti biasa bila tiba jek masa cuti, aku akan sangat busy. tak kiralah cuti apa pon. cuti sekolah, cuti umum, cuti raya, cuti gong xi fa chai, cuti sakit, cuti deepavali, cuti bersalin dan bermacam-macam jenis cuti lagi lah. masa sekolah jek aku tak busy. haha! macam datuk bandar lah pulak! biasalah kan, bila raya tu, semua orang jemput pergi open house. datuk bandar lah katakan. cuti sem pulak, orang ajak pergi reunion. macam-macam reunion ada! reunion kelas form 3, reunion kelas darjah 6, reunion kelas tuisyen, reunion wad bersalin, reunion satu bas sekolah dan berjenis-jenis lagi.

dan kali ini pula, reunion, 6 JAHANAM! a.k.a 6 BUKHARI!!!



thats me in the middle.  selaku ketua darjah yang berwibawa. cewahh!!! aku ketua darjah ek? macam tak caye jek... ketua gajah kot. yang setiap hari akan terpekik terlolong suruh gajah-gajah ni kemas kelas before mama Suzanah masuk. aku yg kena teruk kalau kelas kotor T___T 


ni nama dia ikmal. the best thing pasal dia ni ialah, satu sekolah bingit gila dengan dia ni. dari guru besar sampai lah mak cik kantin. sebab dia ni terejal gila! budak paling s****n kat sekolah tu. kipassusahmati punya budak! tapi dengan kuasa veto yang ada pada aku, aku berjaya menjatuhkan kemachoan dia! muaahahahahah!!!! aku tumbuk kepala dia pastu dia nangis. heheheh... sorry ae ikmal... sekarang kita member... kau dah ensem.. eh eh.. salah. kau dah baik..

eh, mana adil tarok gambar dia sorang! 

budak pelahap dua ni mesti ada


anis and devan

she is dewi. dia dah cantik. abis tu kau jeles la?!!

warga buta




yang belakang tu bukan budak kelas kita orang

ehem.... bersama ketua pengawas

buat kecoh kat mcD. jahanam.....-.-