Cinta Hati Saya

saya sangat cintakan dia. saya sangat sayangkan dia. walaupun baru empat bulan saya mengenali dia, tetapi saya dapat rasakan kami sungguh serasi bersama. saya sentiasa berasa seronok tatkala berdampinagn bersama dia. dialah peneman dikala sunyi malam-malam. dialah ubat ngantuk bila tak boleh tidur. pada dia saya ungkapkan segala pendapat dan persoalan hati serta fikiran.

disaat tiada siapa yang mahu mendengar bebelan dan repekan saya, dia tetap setia mendengar saya merepek. walaupun dia agak gedik kerana penuh dengan warna pink, tapi tak apa. saya menerimanya dengan hati yang terbuka. hey! tak semestinya pink tu gedik! tapi, kalau boleh nak yang warna-warni, tapi apakan daya, ini sahaja yang mampu.huhu..sungguh sadis :'( agak bingung. kenapa harus bersedih.

hanya pada dia sahajalah saya luahkan segala-galanya.saya berjanji akan menjaga dia denagn baik dan sentiasa memberikan sepenuh perhatian saya kepada dia.siapakah dia?

of coz la JOURNEY OF A FUTURE PILOT!