Kisah Coti 3: Magic Is So Cool!

huh! dah lama gila tak update benatang ni. dah besemut dah. malas betol nak update lately ni. rasa macam nak tidur jek. kesian dia.. huhu.. tapi hari ini tiba-tiba jek bersemangat nak update! banyak sangat nak cerita. ok. first thing first.

hari tu masa hari selasa kot pergi tengok orang buat magic. lapas balik dari minum-minum tak balik rumah dulu. balik rumah member. malam baru balik rumah. haha. teruk betul anak dara! lepas tu boring-boring kat rumah dia, dia pun ajak pergi rumah sedara dia yang tak berapa jauh tu. depan rumah jek. mula-mula tak nak. segan. last-last pergi lah jugak. teruja gila aku! dia buat magic kat aku! aku jakun ni! diorang pakai kad. kad terup (aku tak tahu eja dia betul ke tak) memang real la. aku pon tak tahulah macam mana diorang tipu aku. kira logic la penipuan diorang tu. tapi kalau ikut hukum akal memang tak logic tapi kalau nak tipu orang kira logic la selagi orang tu tak tahu perkara sebenar. apa aku cakap ni? ok. abaikan. tapi mereka sangat cool!

mula-mula memang tak percaya. sampai sekarang pon tak percaya lagi sebenarnya. itu sihir ke? kalau sihir tu haram kan? boleh jadi kufur. tapi diorang kata tu jin islam. so halal. haha..sengal. sekali mandrem kau tersasul, padan muka. murtad balik jin kau. hahahah!