Kisah Coti 4: Pemusnah Dunia

ini  bukan kisah israel serang gaza atau g.i. joe yang hampir meletupkan bumi pakai senapang diorang atau apa. aku rasa aku salah makan.

tak tahulah kenapa dengan tangan aku atau apa aku dah makan, tapi lateky ni aku asyik rosakkan barang. bukan sekadar remot atau pasu tetapi paip. ntah macam mana aku just nak pusingkan paip tu pergi sinki yang lagi satu. singki basuh pinggan kan selaunya ada dua bahagian kan, ni nak alihkan dia pergi bahagian lagi satulah. sekali jek patah dan air terus tersembur. apa yang aku boleh buat, menjerit!

haritu aku baru lepas rosakkan plug. bukan plug kepala tiga atau dua tapi soket dia tu. tertanggal terus. botak gitu jek. aku just nak cabut plug la macam biasa lepas bakar roti. nak simpan balik toaster tu. sekali jek bukan plug nye jek yang tertanggal tapi dengan soket-soketnya. nasib baik aku tak kena karen dah bagus. habis terkeluar isi perut dia semua. dah tu takut abah marah dan untuk keselamtan semua pihak, aku tutup pakai kertas pastu tampal pakai selotape. lame gila. dengan harapan mama dengan abah tak perasan. haha!

agaknye lepas ni ape pulak la yang tertanggal atau patah. maybe gate tertanggal atau sofa pulak yang patah lepas ni.