Hari-Hari Terakhir Seorang Perempuan

heh..tajuk tak payah lah nak gempak gitu kan... ok, as you all known, kalau yang tak tahu tu nak bagi tahu lah ni, hari ni adalah hari terakhir aku kat rumah. esok pagi-pagi dah nak kena bangun siap-siap move on to the new school. aku dah siap buat research lagi tau pasal sekolah tu. sekolah ni dekat kluang. tapi ada yang kata kat batu pahat. aku pon tak tahu lah. tapi yang penting nama dia SM SAINS JOHOR. nama dia aja dah tak ada kena mengena dengan dua tempat tu kan. ok. maybe adalah sebab dua tempat tu still dalam johor kan...

lately ni memang penat sangat. asyik berkemas aje. tak siap-siap packing. dah bergentel-gentel dah bag-bag tu. tu pon ada yang rasa tak cukup lagi. tapi dalam sibuk-sibuk pascking, final world cup aritu, tak lepas beb! yang penting spain menang lah kan. terima kasih kat cesc fabregas sebab pass bola tu kat iniesta. hehe~aku tidur pukol 5.30 pagi kot. orang dah nak bangun gi sekolah aku baru nak tidur. tapi kira sotong paul tu boleh dipercayai jugak lah ek. eh? apa ni? syirik-syirik! kurafat! heh! pppffffttt!!! hak tuih!

yang penting sejak aritu, member gua asyik bertandang jek beb. penat gua tunggu diorang. sampai tertidur-tidur. sayang gak diorang kat aku ek... selepas beberapa entry selamat tinggal yang menyayat hati oleh  aryna
dan ikha aku rasa bahagia sangat. walaupun aku sedikit terkilan sebab tak dapat jumpa dua orang lagi kawan aku yang sangat special pada saat-saat akhir, tapi aku redha. diorang pon ada problem sendiri. tapi aku pergi tak lama! setahun jek kot. tahun ni tak kira sebab dah nak abis sekolah. -__-

tapi siapa yang nak uruskan blog ni? mungkin ni entry terakhir? oh tidak. blog ni tak akan terkubur begitu sahaja. mungkin aku akan kembali lagi dengan repekan-repekan baru beberapa hari lagi. atau mungkin beberapa minggu lagi atau bulan atau mungkin juga tahun? hope tak sampai kesitulah. eleh... sekolah. mestilah ada computer kan... mestui jugak ada internet. tak kan lah kolot no. sekolah sains pulak tu. (think positive. sedapkan hati) aku kan dah buat reseach pasal sekolah tu. diorang ada unit ict. baru nak berjinak-jinak la... pastu diorang tengah nak buat bilik computer baru. dua tingkat lagi. still dalam pembinaan. so, harap-harap ada subjek ict jugak laa...

whatever it is, im still gonna miss kota tinggi so much! my school my friends my hommy my lappy my room my bad my bathroom! my mom my dad! my sneaky lil sis! my bro!

*p/s: qistina, aku tahu apa kau buat!!