Selamat Hari Raya!!

adakah raya sudah habis? pada pendapat saya yang tak suka tengok kalendar ni, raya belum habis. kot. walau apa pon, raya sebualn! ya! oh ya, pecah rekod. satu entry untuk sebulan (bulan 9). tahniah! ^__^

raya tahun ni biasa-biasa jek macam tahun-tahun yang lain. baju raya tiga tapi satu tak siap, puasa tak penuh, homework tak siap, dapat duit raya banyak tapi raya pertama lagi dah habis, wadges 4 inci, open house sana-sini. tapi ada yang luar biasa. wah! exited nak bagi tahu ni! WA BUAT KUIH RAYA SENDIRI! 5 jenis tau! buat sorang! tak de siapa nak tolong. wa sedih ni. adik-adik pemalas. huhu... tapi tak pe! berkat orang rajin, mama belikan beg raya! wutt!wutt! beg guess! wah! my first guess bag. walaupun kecil tapi tak apa. lama-lama nanti besar lah dia. haha!

tahun ni jugak saya pergi sembahyang tarawih buat pertama kalinya! walaupun dua kali jek tapi still pergi kan.  dua kali? terok no aku ni... -__- exited tau first time pergi tarawih. buat penuh jek. 23 rakaat. tahun depan mintak-mintak dapat pergi sebulan. haha!


lagi best raya tahun ni manik mak meriah nyah! mana tak nya, setengah dok jahit benatang tu. sampai naik kematu tongkeng mak. hmmm...T__T nasib baik hasilnya memberangsangkan. pergi rumah orang semua orang tegur. wah! bergemerlapan gitu! lagi kalau malam! wah! wah! wah! cukuplah tu...-__-

penat pergi rumah orang. tapi orang tak datang rumah kita pon. T__T tak pa! saya yang tak kasik mereka datang! saya malas nak buat air! tak payah rasa kuih saya! tapi aryna dengan ani suka kuih t....k. kadang-kadang dalam sehari tu, lima orang ajak datang rumah. dalam masa yang sama pulak tu. so, terpaksalah membuat perhitungan. siapa ajak dulu dia menang. haha! senang je kan. ada dalam satu hari tu, aku beraya dari pagi sampai malam! jalan kaki in my 4 inches wedges! azab! baru jek letak bontot kat umah, dah ada orang call lagi ajak pergi open house pulak. T__T  padan muka korang. eh? apa kene mengena? padan muka aku! moral of the story, jangan banyak sangat kawan. ok. lepas ni nak jadi sombong. nanti tak ada orang nak jemput datang rumah. tapi, nanti duit raya tak lebat pulak...
 
anyway, selamat hari raya! mohon maaf zahir dan batin...