blog gua ni rock gila lah!

tiba-tiba jek tangan rasa gatal nak mengonline. hari ni cuti beb, ada excuse =,= first skali teringat nak bukak blog tiba-tiba. persetankan itu mark zuckellberg dan facebooknya! (sorrylah mark kalau wa salah eja nama lu) anyway, tiba-tiba jek ada komen dari entry yang terdahulu! bukan senang mak dapan komen nyah! jadi si lepu bersama keterujaannya pon membuka dan memebacalah komen tersebut. kalau nak tahu komen apa pergilah tengok sendiri! malas aku nak copy-copy paste-paste.

kesimpulannya, dia kata blog gua rock. tentulah lepas aku kata blog dia rock dulu kan. tak tahulah nak bangga atau nak kecewa. hati kecilku berkata "macam menyindir jek budak ni..." =.= kalau dia ikhlas memuji, apa yang rock beno kat blog aku ni? (selain daripada bahasa dan ayat menganjing) dah lah warna pink! tulisan kerinting-kerinting warna pink! pink lagi! pink pulak tu! haih!! dah!

sebenarnya, aku tak lah berapa nak gurly-gurly girl kan. pergh! geli siak! aku rock! yeyeh! amy search! tapi ada dua benda yang paling gurlish lah dalam hidup aku ni. yang pertama, kamar beradu ku. wah! pink gitu! pink lagi... ya. penuh dengan warna pink. sebab tak ada gambar bilik yang nak taruk dan tak berapa manis bilik busuk ku ini dipertontonkan kepada umum, so, sini nak bagi sikit brief explanation. basically, tentulah dindingnya berwarna pink. tapi satu dinding jek. fiture wall lah bak kata eric leong! lepastu, ada kocek-kocek tergantung warna pink, dalam dia ada teady bear kecik warna pink (baru dapat nyah!) then, langsir pink, cadar pink, sarung bantal pink, laundry bag pink, eh! pokoknya pink segala! comel kan iteww????? cepat angguk!

kedua, tentulah blog ku yang 'rock' ni. tengok, baca, dan faham-fahamlah ya. lepastu jangan pergi dengan tangan kososng. follow lah sekali. anti iteww agi awakk candy aee....ihik!


keeps on rocking!