mari kita maju satu langkah kehadapan!

1 YEAR!!!!

happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to you!

birthday siapa?? tentulah birthday 'the journey of a future pilot'! (dengan penuh keterujaan)
kalau masuk dua tahun nanti, tajuk dia mestilah 'mari kita maju dua kangkah ke hadapan' dan kalau ketiga pulak, 'mari kita maju tiga langkah kehadapan' dan seterusnya. 

sorry lah. tak sempat nak buatkan you cake comel-comel sedap-sedap. busy la nyah! mak pergi tusyen tadi. hamboi! jakunnye mak! al maklumlah, tak pernah ke tusyen! min dengan nini pon ada skali! hamboi!!! meriah!   

cake besi ni pon ok lah kan. kau pon bukakknya boleh makan. tak payah nka demand sangat. kang aku jugak yang 'terpaksa' makan cake tu. aku kasik kau cake besi dari google ni pon dah kira ok. sesuai jek dengan kau nyah! 

zaman sekarang ni, semua orang tengah sibuk buat wishlist sempena tahun baru ni kan. aku pon nak buat jugak nok! tapi bukan sekarang lah. nanti aku fikir dulu ye. aku tak tahulah apa aku nak. kejap nak itu kejap nak ini. kejap nak cincin berlian sebesar tv lg 43 inci kejap nak rantai emas sebesar tali kapal. yang pastinya, aku mestilah nak makan kan. ok bye!