the very limited time

Huh...dah lame rasenye tak blogging...on9 pon kurang semenjak 2 menjak ni...masa sangat terhad. Homework pon belambak. so, terpaksalah dahulukan benda2 yang penting...cikgu tak bagi chance langsung! skarg ni pon on9 sambil2 buat homework...on9 la facebook yg dah berhabuk 2 skali. dah lame gle rasenye tak bukak..kehkehkeh..

sekolah zaman sekarang ni makin teruk. tapi budak2 makin pandai pulak...2 yang beta pelik 2.. balik sekolah pun kkadg x tentu pukul berapa.. ckp pukul 2 tp kang 2 suku baru kluar..pastu kne tinggal bas. kalau yang parents amek plak, kene marah sbb parents kene tunggu lame dengan cuaca yang panas dan jalan yang jam dan sempit. sape yang x hot! yang jadik mangsa adalah kami pelajar sekolah. cikgu tahu ape...dye pgi skolah naik kereta. x payah susah2 nk fikir kne marah ke, kene tinggal ke...yang dia tahu nk ajar student sampai genius and result gempak 1 malaya then sekolah dapat nama! hmmm... ini lah lumrah dunia..

tapi bila difikirkan semula, ada bagusnya juga balik lambat ni. lebih masanya, lebihlah ilmunya. tapi itulah...psykologi mau kuat ma..mesti tahan kene marah hari-hari. 10 minit itulah yang menjadikan kita dapat A. tapi ada orang, yang tak berapa kuat, kalau kene bebel and kene marah hari-hari, boleh jadi gila. huish...harap-harap kita tak adelah sampai macam tu kan... tapi memang betullah...kene marah selalu boleh menyebabkan tekanan. bila tidak terkawal akan menyebabkan gangguan mental. ataupun, kalau tak gangguan mental, gangguan psykologi yang menyebabkan diorang ni nak buat benda2 yang tak elok. kononnya nk release tension dan melupakan perkara2 yang buat serabut kepala. tu yang budak2 sekarang ni ramai yang terpesong. rempitlah, bohsialah... kita semua tahu nak judge diorang jek..kita tak tahu apa sebenarnye problem dyorang. kita sepatutnya tolong diorang mencari jati diri!